CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 20 februari 2011

Best ever!!!

Spartacus - Blood and Sand

Det finns inget som går upp emot att hitta en serie som man bara inte kan slita sig ifrån...Jag var ett stort fan av serien 24 men tröttnade eftersom den var never ending, tittade även länge på Lost men samma där. Det finns många bra serier som går på tv, jag följer CSI i alla former, desperate housewives mm. Men nu.. nu är jag fast i gladiatorträsket. Blodiga slagskämpar som slåss tills kroppsdelarna lossnar och blodet sprutar. Oändliga intriger och massor av nakna kroppar...I Love it!! Och det bästa är att den finns att ladda hem så man kan se avsnitt efter avsnitt efter avsnitt, för det går inte att sluta.

2 kommentarer:

  1. Ana-Banana.. vad ska man säga?? Du borde varit född kille, blod å svett å flygande kroppsdelar.. yeah right.. =P
    Kram på dej tokdarling!

    SvaraRadera
  2. Em... har du fastnat så i blodträsket att du slutat uppdatera helt eller...????

    SvaraRadera