CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 8 februari 2011

Kattiga prylar

Jag gör allt för att i smyg fylla huset med så mycket kattiga prylar som jag bara kan. Tavlan köpte vi tillsammans när vi flyttade in i huset, den valde faktiskt Tomas och den sitter över soffan i tv-rummet. Vissa av bilderna har jag visat förut men det var så länge sen så vi tar dem igen för er som missat det!

Den lilla keramiklyktan älskar jag, den är handgjord och kommer från Annikas Keramik. Den fick jag av svärmor och jag har själv gett bort en till bästaste Ullis i Flyinge ;))

Självklart måste man ha leopardservetter på matbordet!

Kattpolarna i fönstret är små tjockisar som jag hittade i en liten butik, de är såå söta!

Dagens datum är en liten rolig pryl som tjejerna slåss om att ändra varenda dag. Den står i hallen och jag tror minsann det är en Coopervinst som hamnade i våra händer, tack för det!!

Hallbyrån...fina bilder på Neo såklart.

Det här är vad som gäller när man är gäst här ;)))

Linnetunika som jag fick av mamma. Det var Lina som tyckte att den skulle passa på mig så mormor handlade glatt. Den är från Indiska och är riktigt snygg till ett par jeans eller tajts.

Fina duschcremen som jag fick i present av Ullis och Fifi. Den står i badrummet, jag drar mig för att öppna den eftersom den då blir kladdig och ful och det vill jag ju inte...:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar