CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 10 februari 2011

Qhikiza 1 år !!!!!


QISAN 1 ÅR IDAG, GRATTIS MIN PÄRLA !!!!

Idag är det 1 år sedan Q-kullen såg dagens ljus nere i Flyinge. Mitt i den prickhögen låg en liten bebis som fångade mitt hjärta så fort jag såg henne första gången.... Hon har fortfarande våra hjärtan i järngrepp och vi är såå glada att hon fick komma till just oss.

Jag talar naturligtvis om skönheten med det afrikanska namnet Qhikiza som ska få massa extra pussar idag på sin 1 årsdag!!!

Såhär skruttigt söt får man absolut vara när man är 8 veckor *löööv*

1 kommentar: