CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 14 juni 2010

Sånt som gör mig glad


Ibland blir man sådär löjligt glad över vissa saker... så kände jag när jag fick syn på den här presentkartongen från H&M. Tycker inte det spelar så stor roll vad som finns inuti när det är så himla läckert omslag ;)) Töntigt? Ja lite kanske, men det bryr jag mig inte om. Det är när man uppskattar såna här saker som man känner att man blivit lite äldre...haha! Och i det här fallet var presenten inte ens till mig utan min son, han tog innehållet och Tomas tyckte jag kunde få kartongen, visst är det gulligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar