CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 20 juni 2010

Qisan växer och växer

Här hemma är det full fart och bloggen kommer lite i sista hand för tillfället. Ska börja sommarjobba imorgon och har haft fullt upp med att vara ledig med barnen och kissarna.

Längtar efter nästa utställning som är den sista Juli i Surahammar! Då får Qisan kanske se pappa Copsen live och stora lekkamraten Lennon med kanske ;))

Lite dagsfärska bilder på Qisan som växer och frodas, hon väger faktiskt över 2 kg och är 17 veckor gammal, det tycker jag är helt ok!!! Vi går ut i sele nästan varje dag och hon älskar det. Hon är verkligen en liten älskling och kommer så fort man ropar på henne och hon spinner järnet så fort man tittar på henne :))

1 kommentar:

  1. Det här är VERKLIGEN en tjej helt i min smak! Men det visste jag tidigt!
    Kliar mig en aning i huvudet och funderar över varför hon bor i Katrineholm????????? ;)

    PUSS på er!

    SvaraRadera