CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 4 juni 2010

Coolaste bruden ever

Alltså jag blir inte riktigt klok på den här bönan, hon är ju hur cool som helst. Idag fick jag en liten idé.... eftersom utegården är tagen av "the lovebirds" så tänkte jag att jag kunde testa en sele på Qisan!

Och det gick ju hur lätt som helst, hon betedde sig som om hon alltid har sele på sig... hon for runt och jagade flugor och jäste i solen :))

Vi passade också på att klippa klorna ute och inte heller det har ju varit några problem med, hon blir som en trasa att hålla i...haha.

Imorgon är hennes första utställning i Örebro, jag är såå nervös men det ska bli så himla roligt, var länge sen sist och jag hoppas verkligen att hon gillar det, men med hennes nerver så verkar ingenting omöjligt ;)) Hon är ju med när jag dammsuger, fönar håret, smäller med häftpistolen och allt annat som får Neo att springa och gömma sig ;))

1 kommentar:

  1. Mormor är lika nervös hon..man vill ju småglina ska sköta sig...!
    Stort lycka Till å tusen nospussar !

    SvaraRadera