CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 1 april 2015

9 veckors busungar


Oj oj vilket tempo den här kullen håller, man hinner inte med.. varken med kameran eller i tempot de växer i :P Jag tyckte nyss de föddes och nu är de redan över 9 veckor gamla. De är heeelt underbara och så härliga i temperamentet. De har nu tagit över huset.. jag försökte begränsa dem med diverse medel men de har klättrat och kämpat och lyckats ta sig över, under och förbi alla hinder! Nu är huset utforskat och de har insett att det finns monster i källaren...dvs deras pappa :P
 
Cookie Dough aka Lisa, busigaste tjejen i gänget! Helt underbar liten individ som är full av upptåg och står med nosen närmast dörren när den ska öppnas :)

Jag hoppas ni ser skillnad på dem vid det här laget ;) haha

 Cinnamon Bun

 Cookie Dough

Super Fudge

 Chunky Monkey

Chunky Monkey.. den helt underbara killen med den helt fantastiska pälsen.. jag har aldrig haft en sån päls på en kattunge förut, såå totalt silkeslen och så superklar i sina färger och mönster, ska bli så spännande att se honom växa!

 Super Fudge.. åååh vad jag älskar den här killen, han är en härlig blandning av sin mor och sin far, superklar päls med glitter och finfina markeringar! Han är vårat lilla lejon och är störst i kullen :)

 Cinnamon Bun

 Mamma Angel och hennes kanelbulle Cinnamon Bun <3

 Cinnamon Bun

Cinnamon Bun.. den lugna mysiga tjejen med den helt fantastiska svärtan och helt otroligt glitter i pälsen precis som sin mamma. Hon kommer alltid sist ur sängen men är inte alls bang på att leka och utforska :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar