CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 12 april 2015

11 veckor gamla

 Nu går det rasande fort, helt plötligt inser jag att shit de är ju redan 11 veckor. Jag tycker att den här tiden har gått så himla fort, mycket fortare än det brukar göra.... men så känner jag ju varje gång. Antar det är för jag har så få kullar och man fäster sig ju mycket vid småttingarna.

Cinnamon Bun, tjejen som bara växer och växer i mina ögon, hon har utvecklats mest i den här kullen och bara till det bättre. Jag börjar se mer från mamma Angel i henne och fortsätter hon utvecklas såhär så kommer hon bli en stor skönhet <3


Cookie Dough eller Lisa som hon numera heter kommer att flytta längst ifrån oss, hon kommer att få bo ihop med ett par superfina hundar så det kommer bli spännande för henne och kanske lite läskigt till en början. Supersöt och supertuff är hon lilla bönan så ett par hundar kommer nog inte bli nån match för henne :) Här har vi tjejen som har fått mest från pappsen, inklusive hans varma färgton, helt underbar liten busfia är hon, alltid har hon nåt upptåg för sig. Hon är en liten ulv i fårakläder, supersöt men superbusig ;)

Super Fudge, fortfarande störst i kullen... går som en liten lejonhane men är loj som ett lamm när man håller honom, precis som vi vill att det ska vara. Han är en otroligt ball kille och har precis som sina syskon ett supertemperament. Han är ju klart iögonfallande med sin klara päls och sitt svarta mönster, den här killen alltså... det kommer bli tufft att vinka hejdå men vi vet ju att han och brorsan kommer till en superfamilj med både tvåbeningar och även en äldre fyrbening som förmodligen kommer bli väääldigt förvånad över bengalinvasionen i hemmet ;)

Chunky Monkey, man kan ju bara älska den här också... sån otrolig päls och jag är lätt svag för mönstret här och färgerna och hans gyllene ansikte.. ja ni förstår ju, haha. Den här killen är också rätt lik pappa.. man ser det mycket när han rör sig, de har lite samma stil och typ. Han är såå mysig och Tuva bär gärna omkring på honom för han verkar faktiskt gilla det, om man bär snällt såklart, sen har ju Tuva även godis ibland, haha det har de ju fattat såklart. Just love him :)

Clever Cookie, tjejen som får stanna kvar här hemma. Ja för många kanske hon inte är den mest färggranna eller häftiga men hon har mycket bra kvaliteer... jag gillar ju såklart hennes puffiga nos, tycker att hon har mycket bra ögon, älskar hennes ljusa grundfärg och så har hon bra öron. Hon har en rätt vild look som jag gillar precis som mamma Angel och det ska bli intressant att följa hennes utveckling <3

 Chili kommer smygande och det är ju läskigt värre tycker småttingarna...

S*Kungsgarden Nuts About Neospride aka Chili (den läskiga) hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar