CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 19 april 2015

9 dagar gamla

Nu har Bellas pojkar blivit 9 dagar gamla och de växer så det knakar. Lilla marble killen ligger lite efter storebror men båda mår bra och ökar stadigt. Bella tar väl hand om sina småttingar och det hörs knappt ett knyst från rummet så hon spenderar nog all sin tid med att pyssla om sina bebisar <3

Den prickiga pojken har ett jättefint mönster och stora mörka fläckar, jag hoppas ju såklart att han ska bli lika fint rosettmönstrad som mamma fast då kanske med lite mer kontrast gärna om man får önska ;)
Jag är ju inte alls så förtjust i marble och då denna är väldigt sheeted kan man ju knappast kalla den marble alls men men... jag ääälskar honom ändå och Tuva vill ju såklart behålla honom.. precis som alla andra kattungar vi har och har haft ;)


Den lilla svarta har exakt likadana markeringar på båda sidorna på baken och man ser ju att någonting kommer att hända även framtill så det ska bli intressant att följa detta, jag är ju helt novis inom marble :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar