CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 29 mars 2013

Cool Caipirinha 8 veckor


Ja jisses inte lätt det här att välja vem som ska få stanna här hemma... men just nu ligger Ninja i täten. Hon har helt klart bäst huvud, bredast nos, minst öron och bäst svans. Hon har även mest svärta och silkigast päls. De är ungefär jämnstora och har ungefär samma benstomme. Dessutom har hon ballast attityd och är väldigt framåt utan att vara för stöddig :)

Ibland kan hon se lite sådär "muppig" ut, men jag gillar det och det brukar ju som vi vet kunna bli bra i slutändan ;)

 Hon har väldigt fina runda ögon och en väldigt pigg blick vilket tilltalar mig :)



Hon har kanske inte bästa mönstret men det är ballt och färgerna är klara och fina samt att pälsen är som silke :) Syrran Mojito "Mojjan" har ju ett superflyt i sitt mönster och fina små rosetter och färger vilket naturligtvis också tilltalar mig väldigt, men mönster är ju faktiskt inte allt som många tyvärr verkar tro. Bara kolla på mina bilder jag lägger ut, är ju alltid mest huvuden på mina bilder..... jag ääälskar att fota huvuden och det är ju sååå viktigt med en bra typ hellre än fina rosetter, även om man gärna vill ha dessa också såklart ;))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar