CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 7 januari 2013

Jo men visst


Nu börjar det synas rätt bra att det är något på gång därinne. Det syntes mycket tidigare den här gången tycker jag. Och eftersom jag själv varit gravid tre gånger så vet jag ju att det blir lite olika ;) Den här magen är liksom lägre redan från början och större än den varit förut såhär tidigt.


Hon är lite stingslig när det gäller de andra katterna och vill INTE att de ska vara nära henne, helst inte ens titta på henne då morrar hon åt dem. Om hon fick så skulle hon sitta limmad i mitt knä heeeela tiden för hon är så "mammig", ett typiskt dräktighetstecken ;)



Ser ni magen, det ska bli otroligt spännande med småttingar igen och eftersom jag är så otroligt förtjust i pappa Nino så är det ju extra spännande såklart, håll tummarna och så kommer det uppdateringar så småningom :))

Det är lite som att vänta egna barn och jag har försökt lägga mitt jobbschema så det ska passa hennes födslodatum, för jag skulle ALDRIG missa ett ögonblick medvetet. Jag skulle inte klara av om något hände henne eller bebisarna för att jag lämnat dem ensamma vid beräknad födsel!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar