CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 1 januari 2013

Amiri och Aisha


Minns ni Amiri och Aisha från A-kullen, de fick flytta tillsammans till snälla Micke i Stockholm. Han modifierade sin lägenhet för dessa två prickisar och nu har jag fått lite fina bilder. Tycker att de ser ytterst välmående ut :))



Aisha är i vissa vinklar inte helt olik vår Akili och det är ju inte så konstigt då de är kullsyskon :P Aisha ser dock ut att ha fått lite varmare färg.


Amiri har ju jag tyckt varit hur cool som helst ända från början, han var sist ut men först på allt ända sen start. Han gick på lådan först, åt mat först, klättrade först och högst och kurrade mest. Han var allas favorit i första kullen och jag tycker fortfarande han är riktigt ball. Han har kanske inte de kvalitéer som jag skulle söka hos en avelshane men han har nåt visst som man bara älskar ändå <3


Han har ju fått en helt otroligt mörk färg, hans pappa Bossen är ju känd för sina mörka färger och kontraster och det fick ju Amiri med sig i genpåsen... gånger flera till och med. Har faktiskt inte sett någon med den här färgen förut, vore jättekul att se honom live :)


Syskonkärlek när den är som bäst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar