CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 11 februari 2012

Qhikiza 2 år!!!!!

Idag för 2 år sen föddes Q-kullen hos Kungsgardencats i Fyinge... mitt ibland alla söta småttingar fanns det en tjej som stack ut lite extra... Qhikiza! Hon var allt jag kunde drömma om och när jag fick möjligheten att ta hem henne till mig kunde jag ju inte säga nej... trots att jag då hade hennes halvbror Neo som fertil hane... han fick helt enkelt bli kastrat och jag började om från början...igen!

Det var det bästa beslut jag tagit och Qisan har fått en helt underbar A-kull och om allt går väl har vi en B-kull på gång efter henne. Hon är en helt fantastisk med en personlighet att dö för...dessutom är hon ju underbart vacker..
we love U Qisan :))

1 kommentar:

  1. Grattis Qisan <3 Farmor/mormor grattar i efterskott! Håller tass här hemma för små bullar i ugnen!

    SvaraRadera