CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 9 februari 2012

Gnomeo och Julia

Javisst är det kärlek i luften och jag är sååå glad! Romeo är visserligen nybörjare men börjar få in snitsen, tur att Qisan varit med förr ;)) De är verkligen ett vackert par dessa två!

Qisan

Romeo vräker ut sig som om han ägde stället och han är en sån gosebjörn :))
Han verkar inte bry sig det minsta om att han inte är hemma... blir väl så när man är upptagen med en snygg tjej ;))

Döläcker profil har han.

Lite bus mellan varven...:)

Har intagit högsta hyllan för där har man bästa kollen :)

Trånande blick efter Qisan som lagt sig på garderoben för att se ut genom fönstret!

Qisafisa min underbara fina älskling... jag hoppas så att det blir en liten underbaring att spara i den här kommande kullen. Men först håller vi ut i de tre långa veckorna innan vi vet om det blir någonting alls..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar