CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 8 januari 2012

Nu har hon åkt

Ja i torsdags satte vi oss på tåget, jag och Azalee och for i 3 ½ timme till Lund. Där blev vi hämtade av bästaste Ullis och fick följa med till Flyinge och Kungsgarden. På menyn stod kattgos, godkaffe, kattungegos och massa prat. Fram på eftermiddan kom Azalees nya ägare från Ungern och gjorde oss sällskap. Är nästan fortfarande mätt efter den supersmarriga pajen som jag tryckte i mig till lunch :))

Tågresan hem kändes lite konstig eftersom jag hade en tom bur med mig. Och ännu konstigare kändes det att komma hem och se de andra leta igenom den efter den saknade systern/dottern. Men såhär är det ju att vara uppfödare... och jag kan säga att den killen verkade helt ok, trevlig och mån om katterna, vilket är det viktigaste. Han har redan hört av sig flera gånger och bedyrar att allt är bra. Tror han förstod att jag hade lite problem att lämna henne ifrån mig :/

Hur som helst så är jag jättesugen på mer kattungar, så det är bara att prata ihop sig med den tilltänkta mamman och se om vi är överens ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar