CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 22 januari 2012

Designade matskålar

Har ett litet dilemma här hemma just nu.. har insett att jag måste byta ut alla fula plastmatskålar som står överallt. Och då vill man ju inte ställa in vad skit som helst istället ;)
Hmm jag hittade de här i borstad rostfri stål som jag tycker är hur snygga och stilrena som helst, passar ju kanon i ett kök med rostfria vitvaror till exempel ;))

Nackdelen kan ju då vara priset, den här över går på över 800 kr... får nog vänta ett tag om sambon ska gå med på det....

Dessa är också rätt häftiga, inte för att jag gillar orange kanske men själva designen är ju kul. Sen kostar de ju "bara" runt 300 kr ;)
De här lite avlånga är också riktigt snygga och de kan man ju fylla upp mycket mer, men de är nog svårare att äta ur tyvärr då det kan bli långt till botten?! hmm inte lätt det här, får nog bli någon liten glasskål ur köksskåpet sålänge...

2 kommentarer: