CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 18 januari 2012

Utställning Nerk

Det var inte igår Qisan var på utställning.. om jag ska tro mina foton så var det senast på Birka i december 2010. Hon har två cert så vi behöver ett till för att åtminstone bli champion. Jag har inga jätteplaner på att släpa runt så mycket på henne eftersom hon kommer att paras någon gång efter nästa utställning som är 3-4 mars i Örebro. Naturligtvis kommer hennes dotter Akili att följa med för att träffa diverse kattvänner. Har vi tur så får vi även lite inneboende från Flyinge den helgen, vilket vi ser fram emot... nedräkningen kan börja!!

2 kommentarer:

  1. Skönt för både Flyingefolk och Qisor att komma ut o lufta sig ;) Ser fram emot besök i bananträdet <3

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli sååå kul att ni kommer, vi längtar, då ska vi dricka vin och somna i något hörn ;) <3

    SvaraRadera