CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 9 september 2011

Scandinavian Winner 2011

Jaha gott folk då var det dags igen. Årets Scandinavian Winner går av stapeln i Uppsala denna helg och så gott som alla jag känner i kattväg kommer väl att vara där. Denna utställning är helt otrolig att närvara vid och även om jag inte har någon katt att ställa ut just nu så kommer jag att försöka ta mig en tur dit imorgon lördag för att se fina Bengaler och träffa trevliga kattvänner :)) Självklart är ju mitt mål att en dag ha en egen katt att visa upp på detta evenemang... skam den som ger sig ;)) Ses där!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar