CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 11 september 2011

Full busdag

Igår var vi som besökare på SW vilket innebar att vi fick vara ifrån mina "bebisar" nästan hela dagen... som kompensation så har vi lekt hela dagen idag :)) Nu har barnen fått komma ut i vardagsrummet och härjar fritt där med alla gömmor och leksaker som finns. Det tycker de är superkul... ja alla utom Kiwi tycker det är kul :/
Vi hade sån tur så Jenny och Tommy hade sina fina hemmagjorda vippor med sig, så vi fick med oss ett gäng hem och de var himla roliga... Azalee vägrar släppa taget och morrar som en rotweiler när hon fångat sitt byte...Hon är precis som sin mor, den berömda copweilern ;))

När vi var på loppis för ett tag sen så kom jag över dessa fräna lekkorgar m fjäder i så man kan trycka ihop dem. De sitter även ihop med varandra med kardborre, de går även att dela i tre separata korgar. Jag gav 20 kr för dessa och jag kan säga att de är otroligt prisvärda :))

Kissungarna älskar dessa och hoppar i och ur hela tiden och jagar varandra :))

Tittut :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar