CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 20 mars 2011

Voodoo kärlek

Måste ju visa den lilla snubben som damp ner i min brevlåda häromdagen. Jag har alltid varit väldigt rädd för att skaffa en sån här eftersom jag tror på att de faktiskt har lite makt....weird, jag vet, det är mitt förnamn. Och nu har jag fullt upp att se till så han följer med hela tiden. Det kommer bli totalknas om jag nu råkar glömma killen hemma någon gång när jag verkligen behöver honom. Han ska naturligtvis hänga med mig och muppen till Stockholm kommande helg... blir ju spännande. Tack Ullis för den lilla vängåvan!!


Han är hur söt som helst och håller ett litet hjärta under armen, bäst att vara snäll mot honom!

4 kommentarer:

  1. Perfekt gåva, en Black Mamba.. Kolla upp hans krafter bara ;)
    Jag har massor av olika voodolls som finns på lite olika ställen i hemmet :)

    SvaraRadera
  2. Mmm visst e han underbar! *luuuv* Han kommer skydda er, bara inte bli bitter om han skulle missa lite nångång =P Jag fick böter på 3400 spänn när min var ny...MEN en km till o körkortet hade rykt! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Haha ja det gäller ju att se det positiva i allt ;)

    SvaraRadera
  4. LOL, jag är såååå GLAD för att jag slippa få en sådan i min brevlåda.:-P

    Lycka till nu darling för nu är du fast! Ta väl hand om honom nu. Gör nu inte som vissa andra (inga namna nämnda) som låter sin ligga i leran och bli överkörd av en bil ett antal gånger... ;-)

    SvaraRadera