CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 23 mars 2011

Snart helg


Nu börjar det dra ihop sig och mer än halva veckan har gått, ja iaf hälften av dagarna innan helgen ;). På fredag bär det av mot Stockholm, det blir jag och Qiwee som får campera på Scandic infra city. Tänkte försöka henka på Flyingeborna någonstans bortom Nyköping eftersom mitt lokalsinne suger.... Ser verkligen fram emot helgen och att få träffa tjejerna (och en och annan kille ;). Ska även bli kul att få visa upp lilla muppen för Carro som jag köpt henne av, för hon har verkligen förändrats sen jag fick hem henne.
Jag har gått igenom väskan med utställningsgrejjerna för att säkerställa att allt är med. Men mitt i allt kom jag på att eftersom jag från början anmält två katter och nu åker med en vet jag ju inte om det är enkel eller dubbelbur jag får.....hmm. Blir att maila och kolla packningen igen senare. Ses där allihopa :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar