CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 20 februari 2010

Kattigt värre

Katterna verkar inte bry sig ett dugg om vädret, de har fullt upp med att mysa och tvätta varandra. Satt imorse och kollade på ett rescue program där de räddade över 100 katter från en samlare.... fy faan för hur långt folk kan låta det gå. Mina katter lever i rena paradiset och jag tänker inte ta in fler än att de kan fortsätta leva så!!!

Idag har vi snöstorm och -13 ute. Vi blev lite oroliga att saker och ting ska börja rasa ihop för när snön är blöt är den riktigt tung, så vi begav oss ut i kylan och skottade av katternas utegård, studsmattan (som vi glömt ställa undan) och garagetaket.

Nu på em har jag varit lite rastlös och bara gått omkring och fotat lite prylar mest för skojs skull. Vad gillar ni de här noskuddarna och öronen är väl små så det räcker va, luv it !! Den är mer åt toygerhållet men men de "randiga" verkar ju lättare att behålla mönstret på.

Den här lilla tjockisen kunde jag inte motstå att köpa med mig hem, den har inga flashiga spottar eller rosetter men det spelar ingen roll :))

Den totalfräcka leopardtavlan som vi först hade över sängen i vårt gamla sovrum men jag tyckte det var lite synd eftersom ingen annan får se den då, jag älskar den!

Ljuslykta med leopard, jättefin som vi fått från Tomas mamma :))
Trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Ja HUA vad det är snö ute ...

    Sion går runt och klagar, tycker inte alls det är kul att sätta tassen på den blöta och kalla balkongen.

    De andra härdar ut för några minuter, sen springs det snabbt in i värmen igen för att kura vid elementet.

    Nila fångar varenda solsekund hon kan fånga i fönstret.

    Sommaren – det är dags att komma nu!!!!

    kjam från Prickligan i Jangalaskogen

    SvaraRadera
  2. Hörru den där ljuslyktan.. Coolaste jag sett..bytes mot kattunge????

    Klem & Nesenuss!

    Ullis

    SvaraRadera