CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 6 februari 2010

Födelsedag i Flyinge

Den 30 januari satte jag mig på tåget inför det långa resan mot Flyinge och firandet av Ullis och Fifi på Kungsgarden. Det var jättekul att få träffa alla kattgalningar som man oftast pratar med via nätet (träffas iofs när det är utställningar). Det bjöds på otroligt god buffémat och drinkarna duggade tätt. På bilden syns fr.v: Sanna från S*Jangala, Per från S*Powerspots, Gabi från S*BellaPardus, Steph från S*Amazingnature´s och Martin från ?? ;)


Sanna (och jag) med bollen som hon lyckas dölja så länge man ser henne framifrån, ska bli så kul att få träffa lille Leon när han behagar titta fram :))

Ullis till vänster, utmärkt värdinna och vän, hoppas hon blev nöjd med alla oljor, vinägrar, chokladsorter och tesorter som damp ner i presentform!!

1 kommentar:

  1. Ullis BLEV nöjd med alla oljor o vinägers å choklader mm som damp ner! Å Fifi går å stinker "lukta gott" så man känner sig mega sunkig haha....
    Så kul att ha er alla här! Pusseluss!
    Ullis

    SvaraRadera