CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 30 april 2013

Flyttklara

Idag har våra små varit på besiktning hos veterinären, som vanligt har jag min assistent Tuva med mig, hon är en klippa på att visa och hålla små bengalbusfrön ;)

Alla var A-barn och fick sin OK-stämpel i rumpan så nu är det bara att vänta till helgen då det är flyttdags för både Mojito och Cactus. Visst växer klumpen i magen, men det känns ju såklart bra att få göra någon annan familj lycklig över sitt lilla bengaltillskott. För att inte tala om vårt eget lilla tillskott Ninja som får stanna kvar här hemma och fylla tomrummet efter sina syskon ;))

 Cactus <3

Mojito <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar