CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 22 april 2013

Cactus showar lite

Idag har vi hämtat ut paketet från Supercat innehållande nya selen och transportväskan som Cactus ska få flyga hem i. Väskan är packad, transportväskan står på tillukt med gosigaste "hemmafilten" i och selen är provad :) Tiden bara rasar iväg och jag sa till en vän idag att kattungarna blir snart 11 veckor... men sen när jag kom hem insåg jag att helsike de blir ju 12 veckor... :P

 Att ha sele är väl sådär men Cactus tog det med stor ro som den lilla valp han är <3

Jag verkligen älskar alla mina kattungar men jag måste säga att den här killen är nåt alldeles extra, man liksom smälter när man ser honom, sen är han ju helt otrolig i temperamentet, helt lugn när man hanterar honom och helt busig och galen när han leker... precis som en bengal ska vara ;)

Sen övar vi ju såklart lite inför utställningen den 4 maj. Det ska bli spännande att höra vad andra tycker om kullen.. själv är jag ju väldigt nöjd såklart :)

Älskar det här fluffiga trynet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar