CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 12 april 2013

Bella 1 År!!!

 Igår den 11 april är det ett år sen min B-kull föddes. I den fanns flickorna Bella Darling, Barbie Girl of Romeo samt pojken Brave Bilbo! Vi valde ju som alla vet att spara Bella och hon har verkligen växt upp till en stor och fin tjej, väldigt lik sin pappa Romeo <3

 
 Hon är en rejäl tjej men som sagt än så länge bara ett år så jag hoppas på lite mer faktiskt ;) Om inte annat så brukar tjejerna bredda på sig och bli lite tyngre efter de fått nån kull. Vi har ju såklart lite planer för Bella och hoppas kunna para henne till sommaren/hösten.




Våra andra små gryn från C-kullen blev 10 veckor igår och tiden bara flyger förbi. De är helt underbara och bara älskar att vara med både oss och helst då de stora katterna :)  
Både Cactus och Mojito är tingade och det känns som att de båda kommer till fantastiska familjer <3

Lilla mini-papi Ninja får stanna här hos oss tills vidare så får vi se hur hon utvecklas, jag är ju väldigt svag för hennes pappa! Det jag gillar främst är ju svärtan och pälsen här... ja och ögonen och den puffiga nosen...haha! Fast det hade lika gärna kunnat bli Mojito som stannat.. ser väldigt mycket av Qisan i den tjejen ;)

Ja se själva, hon är ju som en mini-mami, helt underbar <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar