CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 1 juli 2012

Kvällens kille :)


Bilbo är familjens charmör.. och han är precis överallt :))


Han är totalt full i bus och det ser man på honom ;))


Alla katter vi har är helt galna i den här korgen från Ikea, den har hängt med länge och är en klar favorit att leka i!


Tuva har ju såklart Bilbo som favorit just nu då han är den som är absolut gosigast och lättast att hantera...men som vi alla vet, bengalkillar kan ju sina knep för att charma in sig :))


 Ikväll fick Bilbo smaka på mamma scans köttbullar och jag kan säga att det gick hem...han sprang runt som en tok med sin köttbulle och morrade som en rotweiler när syrrorna kom i närheten..han har sin mammas copweilergen i sig det märks :))



Tittut ;))

1 kommentar:

  1. Åååh så härliga bilder på mitt ♥ så jag längtar :) kram på er.

    SvaraRadera