CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 28 juni 2012

Brottning i utegården


Måste erkänna att jag varit himla dålig på att uppdatera min blogg.. men det är ju så mycket annat att göra här hemma nu när det är semester.. och dessutom så har jag ju bara ca tre veckors semester och den sista veckan är nu, så jag har haft lite annat för mig :))


Men tid för katterna har jag ju haft..i massor. Och det kändes verkligen rätt att ta semester nu när ungarna är sådär roliga och sociala och helt underbara. Ja de andra kissarna är naturligtvis också glada att ha mig hemma.. och vi har spenderat en del tid tillsammans i utegården :))


Angel växer och växer och hon har nästan vuxit ikapp Akili fast hon bara är ca 5 månader. Hon är en rejäl tjej med bra tyngd i kroppen så Akili får passa sig i brottningsmatcherna ;))





Bilbo spatserar förbi lite försiktigt och hoppas ingen ser honom... för då finns en risk att man rullas in i brottarbollen ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar