CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 11 juni 2012

Qhikiza


Sitter och bläddrar i datorn bland mina fotoalbum och kan inte annat än fastna vid dessa bilder på Qhikiza!!


Det spelar ingen roll hur många bengaler jag ser på hemsidor och på fb så tycker jag ändå aldrig att de når upp till hennes nivå... hon har liksom något som jag inte hittat hos någon annan.

Visst är jag partisk eftersom hon är min... men jag fastnade för henne direkt när jag såg hennes nyfödda lilla tryne :)) Visst ser man att hon är tjej... men hon hade inte det där "tjejiga" som många har utan det mer grabbigt tuffa liksom ;)


Naturligtvis kan jag även vara kritisk och hitta saker som kunde vara bättre som tex mönster... visst hon kunde haft stora rosetter men hon har ändå bra flyt i det mönster hon har. Och hon har ju visat i båda sina kullar att hon kan få rosettiga barn (med fin rosettig pappa då i båda kullarna ;)

 Hon kunde haft kraftigare svans...


Men hon hade aldrig nånsin kunnat vara snällare och mer underbar än hon är även om dessa saker var annorlunda ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar