CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 28 juli 2012

Dagens bildskörd


Min fina Bella som bara växer och växer :)) Jag kan inte helt lätt säga att hon är lik mamma eller pappa, jag kan se mycket från båda i olika vinklar. Det ska bli spännande att se henne utvecklas. Öronen är ju lite stora just nu men det brukar de ju vara i den här åldern och så har hon ju lite att brås på så helt små blir de ju inte. Men hon har ett mönster man kan dö för, bra flyt och finfina rosetter. Hon kanske kunde ha ännu lite mer kontrast men men...  hon har också en superskön personlighet, men det kan ju inte bli annat med såna föräldrar :))


Bella och Angel busar, de hänger ofta ihop och leker bra tillsammans eftersom de är nära varandra i ålder. I början hängde Angel mest med Akili men eftersom hon nu börjar bli vuxen så umgås hon hellre med mamma Qisan verkar det som.


Qisan är i toppform och det syns inte på henne nämnvärt att hon fått två kullar. Hon har blivit mycket bredare över ryggen och har ett moget utseende. Hon har fått tillbaka sina kontraster mer och nu är hon riktigt snygg :))

 
Jag verkligen ääälskar det här ansiktet, det kan knappt bli bättre än såhär i mina ögon <3


Akili och Angel kör lite herre på täppan.




Angel har ett väääldigt speciellt sätt..hon är lite som en säck potatis och hänger ofta och dinglar över något armstöd. Hon är helt underbar och passar så bra in i vårat gäng :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar