CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 5 augusti 2011

Lämnat lådan

Idag blir prickisarna 3 veckor och de har nu börjat kika ut ur själva bolådan som varit deras trygghet och enda värld fram till nu. De är kaxiga de små och de fullkomligt väller ut genom hålet huller om buller så fort jag kommer in i rummet. De är riktigt gosiga och kryper fram till mig där jag sitter för att bli killade under hakan.

Mamma Qisan verkar inte det minsta bekymrad utan låter dem hållas. Hon kommer däremot springande så fort någon ropar lite för högt :)) precis som en god mor ska ..haha.

Det är så kul att se dem utvecklas till små individer och att se dem börja leka lite smått med varandra. Någon kan ligga på rygg och veva med tassarna och någon sitter bredvid och försöker bitas, de ser så roliga ut de små bollarna :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar