CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 18 augusti 2011

Helvilt

Nu är det livat värre i lekhagen. Klätterövningar står högt på schemat och man kan även se ett visst jaktbeteende hos de små. Så fort man sätter sig hos dem så ska de klättra, och de klättrar tills det tar stopp.. på ett eller annat sätt.

Nu har de också börjat äta torrisar... och eftersom Qisan är ett matmonster så har vi tillverkat en liten restaurang.. där kan de grisa och slabba bäst de vill, för ingen ser det ;))

3 kommentarer:

  1. Nu har jag provat att kommentera och det fungerar ;))

    SvaraRadera
  2. Smart lösning :)
    Jag hade också en restaurang till förra kullen, för Lion käkade upp all babymat, men din lösning är mycket snyggare än vad min var, såå jag kommer att sno din idé ;)
    Puss puss till gyllisarna <3

    SvaraRadera
  3. Oj vilka finisar... Man kan knappt tro att ens egen varit så pluttig =)

    SvaraRadera