CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 23 maj 2011

Muppen in action

Tuva och muppen har speciella band.. de är alltid tillsammans och jag blir full i skratt ibland när jag ser dem tillsammans. Tuva går iväg och ropar på kiwin med sin ljusa lilla röst och gör speciella ljud och den lilla kissan hon bara hänger med. De kan sitta på rummet länge och bara leka.. eller ligga och gosa!

Qiwee var ute i sele häromdagen, hon har kanske haft den på sig två gånger förut men hon tyckte det var helt ok och jagade da'birden hejvilt över gräsmattan.... jag gillar verkligen hennes grymma look!

Kolla in blicken, ser ut som hon vill döda pippin ;)

Tuva har feber och blir uppgosad av sin bästa kiwimupp, det är kärlek det :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar