CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 14 maj 2011

Kanske bebisar snart

Bossen

Äntligen... efter många års planering, olycka och väntan är min fina Qisa parad. Jag har valt att para henne med SofoCats Hugo Boss som har mycket att komplettera henne med. Killen ovan har fina kontraster, mycket mörkare färg och har en låg men bred typ. Min tjej är ju som ni vet ganska ljus i färgen, hon är även lång smal och hög. Hon har ju min absoluta favorittyp så jag hoppas ju såklart att bebisarna ser ut som henne fast med hans fina mönster, kontrast och kraftiga benstomme, önska kan man ju få ;)) Båda kissarna har fantastiskt temperament och är hur gosiga och coola som helst så jag har höga förväntningar på att de ska efterlämna det till sina ungar.

Jag hoppas verkligen att hon är dräktig men det är ju som sagt bara att vänta och se för det lär ju ta några veckor innan det märks! Det kommer att bli låååånga dagar....

2 kommentarer:

  1. Och många många fina bebbar ska det bakas! Vi håller STENHÅRDA tassar här nere i söder.

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar och tassar för att du ska få dina efterlängtade bebisar lagom till sommar semestern :)

    SvaraRadera