CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 21 maj 2011

Fototapet

Mitt liv består just nu bara av plugg plugg plugg, det står mig upp i halsen!!! Mitt i alltihop så håller vi på och renoverar, det tar aldrig slut. Vår plan är ju att någon gång efter att skolan slutat hitta ett större hus med mer rum och framförallt mer yta att vara på för här hemma går vi snart på varandra känns det som. Vi var häromdagen och tittade på ett hus som var rena drömvillan för oss men fasaden var totalpaj och det är ju inte det första man vill göra om.

Just nu håller vi på att göra en stor hall på övervåningen, vi har rivit en vägg och gjort ett stort "fönster" i en annan vägg för att det ska bli ljust, sen ska vi göra om vårt sovrum och tvättstugan. Planen är att snygga upp huset så mycket som går så det ska gå lätt att sälja sen. Men jag är så sjukt sugen på att sätta upp en fototapet på väggen i trapphuset, sådär lagom häftigt. Man ser den inte hela tiden utan bara när man går upp eller ner... tycker bilden ovan är döläcker! Men men, det känns ju lite onödigt om vi nu ska flytta så småningom... jag menar, de som flyttar in sen kanske inte alls gillar kattdjur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar