CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 5 april 2011

Linslusar

Den senaste veckan har varit fullspäckad. Det har varit avslutande av C-uppsats, ny kursstart, födelsedagar med firande i flera dagar. Jag tror inte jag ätit såhär mycket tårta någonsin på bara en helg. Naturligtvis har de tre bengalningarna varit i centrum så mycket de bara kunnat, vilket vi insåg när vi tittade på alla bilder ;))

Ja här har tjejerna ockuperat varsin stol, så vi andra fick stå upp, de tyckte säkerligen vi var jättesnälla som tog fram varsin åt dem så de såg bättre... haha.
Neo parkerade röven mitt på bordet för därifrån kunde man minsann se åt alla håll.


Tuva som fyllde 4 år fick en ny cykel. Den provkördes i vardagsrummet.. tätt följt av några efterhängsna och nyfikna bengaldamer såklart!


Ballongblåsningen skulle de också vara med på såklart. Det är ju jätteskoj att jaga ballonger tyckte kiwimuppen ;)


Att leka på Tuvas rum är också en favoritsyssla. Qiwee har intagit slapparpositionen efter att ha blivit matad med plastpizza-bitar av Tuva...najs med trogna bengalvänner :)) Tuva älskar sin kiwimupp *luuuv*

1 kommentar: