CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 9 december 2009

Hemsida under konstruktion

Vi ligger lågt med utställningar för tillfället, men arbetet med hemsidan går på högvarv, och nu börjar det faktiskt likna något. Jag är väldigt förtjust i min blogg så hemsidan får gå i bloggens fotspår! Ni som har hemsidor får gärna länka till min hemsida, ta i så fall bannern på bloggen :))


Länk till hemsidan finner ni under länkar: http://www.neospride.se/ . Om allt blir som vi tänkt kommer vi att para Neo och Vienna till våren och förhoppningsvis blir det små prickisar här i början på sommaren. Vienna är nu bara ca 7 månader så vi följer spänt hennes utveckling. Jag längtar efter att ha små gosnosar hemma. Hör gärna av er om intresse finns. Neo kommer att finnas tillgänglig för utvalda honor under en kortare tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar