CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 30 november 2009

Plåtning för tidningen Succé

Igår blev jag intervjuad för ett litet reportage för tidningen Succé. Vi kommer att vara med i nästa utskick som kommer den 19/12, ska bli intressant :))

Naturligtvis handlar det om Bengaler och här är lite smakprov på bilderna vi tog i studion.

Neos blick är priceless, han gör sig verkligen bra på bild!!

FOTO: Jan Jonasson, Succé.

3 kommentarer:

  1. Guu va ni e schnügga båda två...Kan inte bestämma mig för vem man ska dregla mest över..=))

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. De bilderna måste du ju hänga upp på idolväggen! Supersnygga! *tumme upp*

    Måste säga att jag e lite avis ... ... känns längre kvar tills fläskmagen är borta och jag har en snygg fertil hane i mitt knä. Hö hö. :)

    SvaraRadera
  3. Sanna, jag ska tapetsera med dessa bilder...hahaha. Jag kommer att få massor med fler bilder snart, jättekul att ni gillar dem!!

    SvaraRadera