CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 21 december 2009

Succé


En halvsida i tidningen Succé är väl inte helt fel när det gäller att visa upp sina kära missar?! Det är ju alltid lite svårt att få fram hur katterna är, för har man en bengal så är det så självklart, men ska man på kort tid få med allt blir det genast svårare. Tycker ändå det blev jättebra och jag hoppas många hittar min blogg och kan följa våra äventyr!

2 kommentarer:

  1. Ni ser ju ut som värsta rockstjärnorna ju! =)

    Ska genast susa ut och fixa tidningen och flumma loss bland leoparfläckar. =)

    Spinnande julkjamar

    Sanna & Jangalningarna

    SvaraRadera
  2. Det är en gratistidning som ges ut i Katrineholm, Flen och Vingåker. Om du klickar på bilden så går det väl att läsa tror jag!! Kram kram

    SvaraRadera