CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 28 augusti 2009

Skönt att vara ute.

Det blir svårare och svårare att få in katterna på kvällarna, båda tycker nämligen att det är såå otroligt kul att klättra runt och kolla på allt som rör sig och alla som går förbi på trottoaren :))

Neo är en riktig klätterleopard.

Neo smygkikar på något som rör sig borta i buskarna... Han börjar få otroligt läcker ögonfärg.

"Lilla" Vienna växer så det knakar och hon är en riktig tuffing. Hon brottas ordentligt med Neo och det går rätt vilt till, men sen ligger de och gosar och tvättar varandra. Snart dags för utställning igen, den här gången i Eskilstuna, hoppas vi ses där!!
(Bilder tagna av A.Lindelöf)

1 kommentar:

  1. Hej på Er!

    Har varit in och läst allt jag missat medan jag först varit bortrest och sen när jag låg sjuk, nu är jag uppdaterad igen:-).
    Vad roligt att Lilla Vienna har kommit hem nu!! Stort Grattis till en förtjusande tjej. Härligt att de kommer så bra överrens också.

    Thailand var helt underbart! Kan varmt rekommendera att åka dit. Vi var iväg även i fjol, ungefär samma tid.
    Kramis
    Maria

    SvaraRadera