CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 23 augusti 2009

Gott och blandat

I vårat hus finns oändliga möjligheter för våra älsklingar att ligga och mysa... Lilla Vienna har upptäckt elementsängen, den är sköööön :)

Hon har även upptäckt den lilla "pyramiden" som Neo sov mycket i som liten, men han får knappt rum i den längre... Men klämmer man i ordentligt så går han in, det provade han häromdagen, såg lite kul ut. (Det är Vienna på bilden).

Om ni undrar varför Neo ser lite "fet" ut i pälsen så har Tuva lekt doktor med honom och smörjt honom med ACO handkräm.... blir till att bada snart!

Har just avslutat kloklippningen ute på altanen, Neo ser skitarg ut men bilden är tagen mitt i en jamning...:)). Han är otroligt snäll att klippa klorna på, jag lägger honom i mitt knä, sen ligger han där tills jag klippt klart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar