CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 27 augusti 2012

MSK på söndag


På söndag är det premiärshow för både Bella och Angel, har ju inte varit så mycket utställningar i närheten och jag har ändå inte haft tid eller möjlighet att åka på något den sista tiden pga jobbhelger och barnhelger som jag valt att prioritera. Det ska bli så kul även om det bara är en dag, att få se hur mina tjejer står sig i konkurrensen, för gud vet att den hårdnat sista året/åren....det ska ju också bli jättekul att få träffa lite kattfolk igen, var ju rätt länge sen. Bella gör sitt bästa för att vila sig i form, hon fullkomligt ääälskar elementsängen och jag kan säga att hon är den första här hemma som ligger där jämt!!



Angel däremot finner ingen tid att vila, hon har fullt upp att packa och förbereda sig, tror hon har lite mer tävlingsnerver än sina "systrar"... det är viktigt att det packas mat, mat, mat och lite godis.. och så självklart en vippa att leka med :)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar