CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 16 augusti 2012

Morgonbus


Som vanligt är det full fart bland katterna här på morgonen, det är som att varje morgon måste de busa bort all energi som de har samlat på sig under natten, de hittar på alla möjliga tokigheter och ligger sen raklånga lite överallt och andas häftigt... som efter ett träningspass liksom ;))


Akili ska få följa med oss till MSK på utställning den 2 september, hon har inte varit iväg på evigheters evighet...inte jag heller för den delen. Anledningen är att hon ska avelsgodkännas så vi kan förbereda oss för nya bebisar snart..hoppas jag i varje fall ;) Hon har varit rätt sunkig i pälsen ett tag men nu börjar hon faktiskt se helt ok ut och hennes päls är len som sammet.


 Angel och Akili har lite morgonbrottning. De är jämna i kampen, Akili är lång och lite högre medan Angel är lite kortare, lägre men oerhört kraftigt byggd.


Tuvas IKEA korg är väl använd av idel kissar som passerat...alltid är det någon som ligger däri. Och då passar Tuva på att släpa runt med dem ett tag... alla fullt fria att hoppa ur när som helst men då hoppar någon annan i istället. Bella älskar den och kommer direkt när Tuva ropar på henne :))


Min fina Angel, ska bli intressant att ta med henne på utställning då hon skiljer sig lite från mängden.. hon är oerhört vacker och har ett helt fantastiskt temperament :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar