CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 16 maj 2012

Angel 3 ½ månad


Den vilda ängeln har nu blivit 3½ månad och när jag idag såg bilderna på fb på Angels snygga syster Romance som bor på Kungsgarden så insåg jag att jag bara fokuserat på mina egna små bebisar sista tiden och hade inte tagit en enda bild på Angel :/


Hon trivs som fisken i vattnet och har gjort det ända sen vi om hem. Akili och hon hänger ihop som ler och långhalm och där den ena är , där kan man ge sig sjutton på att den andra också finns :)) Qisan däremot är inte så förtjust i "bäbisen" som vi kallar henne ;) Men jag hoppas hon ger sig när hennes egna ungar blir lite större och får leka med Angel!
Akili och Angel är rätt så olika i färgerna som ni ser...


Det ska bli oerhört spännande att se henne utvecklas för hon är otroligt vacker redan nu :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar