CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 5 december 2011

Snart examen!!

Jaha då är snart mina 3 år som högskolestudent över. Jag kan lova att det har varit en hyfsat jobbig men rolig tid. Den 13 januari tar jag min examen och jädrar vad vi ska fira då :)) Det ska bli skönt att kunna leva ett normalt liv och kanske till och med kunna ägna sig lite mer åt både sina barn och kissarna lite mer än vad jag kunnat göra sista tiden. Jag har ju planer på att snart para Qisan igen, kan knappt vänta på att få kattungar i huset igen, trots att den förra kullen knappt flyttat ut. Dessutom finns det planer på en ny liten sötnos till familjen, jag får återkomma om det senare ;))


Under den här tiden på högskolan har jag haft den äran att få träffa sååå många härliga tjejer och killar och det känns väldigt vemodigt att behöva skiljas åt, antar att det kommer bli en examen fylld med både skratt och tårar!! Passar på att redan nu önska alla fina lycka till med jobbsökandet och i framtiden, jag hoppas vi ses <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar