CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 14 november 2011

Rastlösa

Akili

Ja här får jag jaga runt på kissarna för att få något sånär bra bilder att visa er... inte helt lätt kan jag säga. Det är full fart idag och det känns lite som att de är rastlösa på något vis, funderar på att släppa ut dem en stund i kylan så de får coola ner sig lite. Jag får skämmas lite för de glesa uppdateringarna här men skolan upptar min fulla energi och när jag är hemma så behöver jag bara andas... Dessutom så är det ju lugnt på kattfronten för tillfället, väntar på att få para Qisan igen, för jag är såå sugen på kattungar igen. Har lite planer på nya katter såklart men det återkommer jag till senare :))

Kiwi och Azalee

Muppen försöker tvätta den galna lakritsbiten i farten, det är enda chansen för hon är aldrig stilla.

Akili blir mer och mer lik mamma Qisan, än så länge väldigt gänglig och sladdrig men det hör ju till åldern ;))

Den galna blicken...

Akili

Azalee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar