CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 6 november 2011

Mina utflugna Qisabarn

Två av mina underbaringar flyttade ju till Micke i Stockholm. Av de bilder jag fått so far ser det i varje fall inte ut som att det går någon nöd på dessa två. Amiri njuter i bästaste myspuffen med det korrekta leopardtemat, bra jobbat pappsen som vet vad tvättäkta leopardkissar behöver :))

Selarna är på och då kan man få klättra i träd om man är snäll... suuuperkul jue :)) Jag är inte den som säljer mina finkissar som utekatter, jag är alldeles för rädd om dem. Men jag blir såå glad när det finns de som har ork och tid till att ge missarna lite frisk luft under en trygg prommis med sele på :)) Amiri växer så det knakar enligt Micke som sköter dessa pärlor på bästa tänkbara vis, kunde inte kännas bättre för mig som uppfödare!

Tuffa bönan Aisha har också vuxit till sig och har en rätt tuff look måste jag säga. Häftig bild och jag hoppas att det kommer fler så småningom :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar