CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 7 oktober 2011

Nu är det dags

Amiri

Såhär såg de ut när de var ett par veckor gamla, då tänkte jag att ojj så länge jag får ha dem här hemma. Nu har 12 veckor gått och imorgon är det dags för de första att lämna boet. Amiri och Aisha åker först och de har sån tur att de får flytta tillsammans, det känns helt underbart tycker jag. Deras "Papi" Micke verkar ha haft fullt upp med att fylla lägenheten med diverse kattiga leksaker och klätterställningar. Det har tom blivit en hel del hemmabygge inför tillökningen, blir spännande att få se bilder sen ;)) Lycka till mina små darlings <3

Aisha

1 kommentar:

  1. Här är det fullt upp för välkomnandet imorgon Lördag för Amiri och Aisha. Det ska bli såå kul :O)
    Mycket bilder kommer du få ;O).

    /"Papi" Micke

    SvaraRadera