CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 17 mars 2010

Med Vienna i centrum

Tuva valde kläder själv idag och lyckades hog hitta det som var mest randigt i hela garderoben, hon såg ut som en stor polkagris när jag körde henne till dagis imorse :))
Jättenöjd var hon!!
Innan vi åkte hann hon och Vienna leka ett tag, jag trodde att Tuva hade stoppat ner Vienna i korgen men när jag skulle "rädda" henne så var hon snabbt tillbaka i igen...

Det är jättekul att Tuva och Vienna leker så bra!

Att försöka få något gjort vid datorn kan ibland vara lite tricky här hemma. Lilla fröken på bilden älskar nämligen att jaga muspekaren över skärmen... och att bara sitta framför och vara ivägen är också en favorithobby :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar