CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 12 mars 2010

Förberedelser för kattungar

Passade på att shoppa lite på strömsholm igår när vi var där. Köpte lite bra att ha saker såsom Nappar och flaska, FortiFlora, termometer och KMR mjölkersättning. Dessutom var jag nere på apoteket idag och utökade lite med boken "hälsoråd för katt", avmaskning banminth och jodopax. Har lite mer som behöver införskaffas innan vi kan få några kattungar här hemma, men det finns gott om tid. Jag är en sån som gillar att vara ute i god tid och vara väl förberedd ;))

Den blivande pappan är intet ont anande och njuter av solglimtarna där de slinker in, att hans matte planerar att han ska få kattungar som hänger honom i svansen har han ingen aning om, och det kanske är lika bra det :))

Vienna verkar ju inte heller förstå vad som pågår i hennes kropp nu när vi tagit bort p-pillren, hon är såå gosig och jag blev lite nervös igår när hon sprang runt och pratade som aldrig förr... vet ju inte alls hur hon kommer vara som löphona, men det ska bli spännande att se ;)) och hur snart hon kommer i löp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar